środa, 4 grudnia 2013

Parka? co się Wam w niej podoba???, bo mi tylko stara nazwa: "alaska"

Coś co teraz nazywają " parką", kiedyś z 10 lat temu, nazywało się "alaską". (Ta stara nazwa bardziej do mnie przemawiała).
Według Wikipedii: "Parka (unangam tunuu: parka) to dłuższa kurtka wypełniona naturalnym lub syntetycznym puchem, z wyściełanym futrem kapturem."

Ale mniejsza o nazwę. Może rzeczywiście parka to nazwa bardziej właściwa. Jednak według mnie w wydaniu prezentowanym na większości blogów jest czymś strasznym, rodem wprost z PGR-ów.
Więc zapytuję jak na wstępie posta: co się Wam w tym ciuchu podoba???


Czy ktoś uważa tak jak ja, że to totalne brzydactwo?

2 komentarze:

  1. Oj tam oj tam :) podoba mi się za charakterystyczny krój i ściągacz, prezentuje się o wiele lepiej niż szeroka krótka puchówka z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się parka bardzo podoba, nie powinnas tego tak otwarcie krytykować ;) chociaż w sumie jak dzisiaj szłam do szkoły to taki dziadek z (60 lat może) jechał na rowerze i miał taką parkę :D tak czy tak wyraź to bardziej w swojej opini.

    OdpowiedzUsuń

napisz co o tym sądzisz...