niedziela, 1 grudnia 2013

Czerwone rurki

Dzisiaj w roli główniej moja córcia w czerwonych rurkach i bluzce z Paryżem w roli głównej . Oba ciuszki firmy FF zostały zakupione w Tesco.
Obie, tzn moja córka i ja bardzo chciałybyśmy kiedyś pojechać do Paryża. Mamy nadzieję, że kiedyś zobaczymy wieżę Eiffla i Place de L` Etoile, obecnie nazywany Place Charles-de-Goule czyli Placem Charles`a de Goule`a. Może wtedy jeszcze wykorzystam, już prawie zanikającą, znajomość języka francuskiego.





Poniżej La Place d`Etoile (wg starej nazwy), czyli po polsku Plac Gwiazdy z L`Arc de Triumphe (Łukiem Triumfalnym), gdzie znajduje się francuski Pomnik Nieznanego Żołnierza.  
O zabytkach Paryża uczyłam się dawno temu w liceum. Niestety poprawne napisanie nazw francuskich przysparza mi już obecnie dużo trudności, ale po co jest internet?

Zwróćcie uwagę na to olbrzymie rondo. Jest wyzwaniem wszystkich kierowców. 

1 komentarz:

napisz co o tym sądzisz...